Вхід для агентів

Вхід
    • Адресна програма
    • Спеціальні терміни
    • Правила розміщення реклами
    • Правила резервування та бронювання

СПЕЦІАЛЬНІ ТЕРМІНИ

Реклама («комерційна» реклама) - інформація про осіб, торгову марку або товар, що поширюється у формі Рекламного Матеріалу на площинах рекламних конструкцій, призначенням якої є формування або підтримка поінформованості споживачів реклами та їх інтересу до такої особи або товару.

Розповсюджувач реклами – особа, яка здійснює поширення реклами.

Рекламодавець – особа, яка є замовником реклами для її виробництва та/або розповсюдження.

Рекламний Матеріал - друкована продукція на основі плівки РVC, паперовій, вініловій або іншій основі, яка містить візуальне зображення Реклами (далі РМ).

Типи рекламного матеріалу:

«Постер паперовий» – друкована продукція, виготовлена з водостійкого паперу (просвітного або непросвітного) із зображенням реклами Замовника, призначена для розміщення на рекламних площинах.

«Постер вініловий» – друкована продукція, виготовлена з банерної тканини (просвітної або непросвітної), сітки або плівки, що самоклеїться ORACAL із зображенням реклами Замовника, призначена для розміщення на рекламних площинах.

Рекламна конструкція – встановлена за конкретною адресою, маркована, спеціально обладнана для експонування РМ конструкція (одностороння, двостороння, або тристороння з освітленням або без нього), яка встановлена відповідно до чинного законодавства України, зареєстрована в установленому порядку, та належить Виконавцю або знаходиться у його розпорядженні (далі Рекламоносій).

Типи Рекламоносіїв:

  • «Білборд» - рекламоносій із стаціонарною рекламною площиною розміром 6х3 м;
  • «Призма» - рекламоносій з динамічною рекламною площиною розміром 6х3 м або 4х3 м, що є механічною конструкцією з трьома рекламними площинами, що обертаються по черзі. Експонування сюжетів на Призматроні відбувається по черзі. Кожна площина Призматрона є окремою рекламною площиною, за розміщення РМ на якій встановлюється окрема плата. Таким чином, Замовнику для розміщення РМ пропонується певна рекламна площина Призматрона із зазначенням наданого їй коду;
  • «Беклайт» - рекламоносій, оснащений внутрішнім підсвічуванням, зі стаціонарною рекламною площиною розміром 4х3 м, для експонування на якій потрібен РМ - вініловий постер, виготовлений з просвітної тканини на вінілової основі;
  • «Сітілайт» - рекламоносій, оснащений внутрішнім підсвічуванням, зі стаціонарною рекламною площиною розміром 1,2х1,8 м, для експонування на якій потрібен РМ - постер паперовий або вініловий постер, виготовлений з просвітного паперу або тканини на вініловій основі.

Рекламна площина - одна площина рекламної конструкції, на якій розміщено один Рекламний Матеріал (далі Площина).

Паспорт рекламної площини – файл, що містить основну інформацію про рекламну площину: фото, схема, тип рекламоносія, розмір, код, сторона, адреса, опис, наявність підсвічування тощо.

Адресна програма - робочий документ, який містить: інформацію про тип Рекламоносіїв із зазначенням привласненого ним порядкового номера (коду) в базі даних Виконавця, дані про місцезнаходження (місто, адресу), сторони (А або Б), наявність або відсутність підсвічування, вартість розміщення реклами на кожній площині, переданий Замовнику Виконавцем у будь-якій формі та у будь-який спосіб, з метою відбору вільних площин Рекламоносіїв для подальшого проведення Рекламної кампанії.

Рекламна кампанія - роботи та послуги Виконавця з виготовлення та/або розміщення РМ із зображенням Реклами Замовника на заброньованих Рекламних площинах у визначений період часу, зазначений в Акті бронювання, в порядку та на умовах, передбачених Договором, а також інші роботи та послуги Виконавця, передбачені умовами Договору.

Гарантійний лист – лист надісланий Замовником Виконавцю, з проханням забронювати площини на період запланованої Рекламної кампанії, в якому вказується кількість рекламних площин, що бронюються Замовником, із зазначенням присвоєного ним порядкового номера (коду) у базі даних Виконавця, період проведення та вартість Рекламної компанії. У Гарантійному листі Замовник має обов'язково вказати сюжет Рекламної кампанії.

Розміщення реклами - роботи та послуги Виконавця з монтажу та експонування РМ на площині Рекламоносія, а також забезпечення належного стану РМ та Рекламоносія у період Рекламної кампанії.

Ротація реклами – заміна Замовником вже експонованого РМ одного сюжету на РМ іншого сюжету чи інший РМ з аналогічним сюжетом під час проведення Рекламної кампанії.

Акт бронювання – документ, який є головною умовою Договору, погоджений Сторонами в порядку та на умовах, передбачених Договором, який включає інформацію: про сюжет Реклами та терміни Рекламної кампанії, про кількість, тип заброньованих Рекламоносіїв, із зазначенням присвоєного ним порядкового номера ( коду) у базі даних Виконавця, дані про місцезнаходження (місто, адресу), сторони (А або Б), наявність або відсутність підсвічування, вартість розміщення РМ на кожній площині за один місяць і за весь період Рекламної кампанії, вартість додаткової ротації РМ на кожній площині, умови та терміни оплати. Акт бронювання, узгоджений та підписаний Сторонами (за формою Додатка № 1), є невід'ємною частиною Договору.

Пролонгація - продовження терміну розміщення рекламної кампанії на рекламних площинах, які раніше були заброньовані згідно з Актом бронювання.

Оригінал-макет – макет Реклами Замовника в електронному вигляді, що повністю збігається із зображенням Реклами Замовника, яка буде відображена на РМ. Електронний оригінал-макет призначається безпосередньо для використання у процесі виготовлення РМ.

Контрольний макет – ескіз оригінал-макету в масштабі 1:20 на форматі А-4 з якісним кольоровим зображенням Реклами Замовника, яка зображена на РМ. Контрольний макет не призначається безпосередньо для використання в процесі виготовлення РМ і має виключно інформаційний характер, але є невід'ємною частиною Договору, як підтвердження, що Реклама Замовника матиме саме такий вигляд. Оформляється окремим Додатком (за формою Додатка № 3) до Договору та підписується Сторонами.

Фотозвіт – кольорові фотографії, які надаються Виконавцем Замовнику в порядку та на умовах, обумовлених цим Договором, як підтвердження фактичного експонування Реклами Замовника згідно з Актом бронювання у період, за який надається фотозвіт. Фотографії надаються з розрахунку на кожну площину (у кількості 2-х штук для Рекламоносія без підсвічування; у кількості 3-х штук для рекламоносіїв з підсвічуванням). Кожна фотографія повинна містити інформацію про порядковий номер (код) Рекламоносія, присвоєний йому в базі даних Виконавця, сторону (А або Б), адресу місцезнаходження.

Фотозвіт передбачає такі види:

  • Ближній денний фотозвіт – фотографія (виконується з відстані 3-8 м) має дозволяти розглянути якість монтажу РМ та відповідність наданому Замовником контрольному макету (відсутність обривів, плям від клею, складок тощо). Фотографія маркується: «код Рекламоносія»-«сторона»_«місто»_«адреса місцезнаходження Рекламоносія»_б;
  • Далекий денний фотозвіт – фотографія (виконується з відстані 20-40 м) має дозволяти ідентифікувати розташування Рекламоносія. Фотографія маркується: «код Рекламоносія»-«сторона»_«місто»_«адреса місцезнаходження Рекламоносія»_д;
  • Нічний фотозвіт (для Рекламоносіїв з підсвічуванням) - фотографія (виконується з відстані 5-15 м) має демонструвати присутність та якість підсвічування РМ у темний час доби. Фотографія маркується: «код Рекламоносія»-«сторона»_«місто»_«адреса місцезнаходження Рекламоносія»_н.

Фотозвіт надається в електронній формі: фотографії, збережені у форматі .jpg (розміром не менше 9х13 см) надсилаються на електронну адресу Замовника, вказану в Акті бронювання як електронну адресу для надання фотозвітів.

  • Людина, яка припинила рекламувати свій товар, щоб зберегти гроші, подібна до того, хто зупинив годинник, щоб зберегти час.

    (Томас Джефферсон)

  • Просто робіть гарну рекламу і гроші прийдуть.

    (Лео Бернетт)

  • Без реклами станеться найжахливіше - нічого не відбудеться.

    (Том Біскарді)

  • Робити гроші без реклами може лише монетний двір.

    (Томас Маколей)

  • Реклама - це здатність відчувати і передавати саме серцебиття бізнесу в словах, папері та чорнилі.

    (Лео Бернетт)

  • Ви обов'язково витратите надто багато, якщо захочете заощадити на гарній рекламі. Це подібно до придбання квитка на три чверті шляху до Європи: ви витратили гроші, але туди не доїхали.

    (Чарлі Мортімер)

  • Багато дрібниць стали важливими речами завдяки правильній рекламі.

    (Марк Твен)

  • Зазвичай вважають, що рекламувати треба лише погань – гарна річ і так піде. Це найневірніша думка. Реклама – це ім'я речі. Як хороший художник створює собі ім'я, так створює собі ім'я й річ.

    (Володимир Маяковський, «Агітація та реклама», 1923)

  • Ми знаємо силу агітації. Буржуазія знає силу реклами. Реклама – це промислова, торговельна агітація. Жодна, навіть найвірніша справа не рухається без реклами. Це зброя, яка вражає конкуренцію.

    (Володимир Маяковський, «Агітація та реклама», 1923)

© © 2000 РА Блік

Розміщення зовнішньої реклами в Чорноморську (Іллічівську). Рекламне агентство Блік, зовнішня реклама, сітілайт, білборд, призматрон, брандмауер, тривіжн, бігборд